site oficial

miercuri, 25 mai 2011

Concursurile online

Concursurile online

                Cine mai ţine minte vremurile in care ne conectăm la internet doar pentru a ne verifica căsuța postală. Se pare ca nu prea multă lume. Acum, o simplă operaţiune precum verificarea e-mailului ne poate lua din cauza diferitelor  elemente de distracţie mult mai mult decât 5 minute. Mulţi agenţi economici au ştiut cum să speculeze naivitatea şi curioziatea oamenilor si cum să ofere produsele lor şi acelei categorii de consumatori care in mod normal nu ar fi niciun fel de interes in ceea ce le priveşte oferta. Cred că ştim cu toţii acele ferestre care ne apar pe monitor când ne așteptăm mai puţin şi de care nu scăpăm decât după ce detectăm cu greu butonul însărcinăt cu inchiderea acesteia. Acestora li se pot alătura şi multitudinea de emailuri ajunse in căsuţele noastre poştale de la diverşi comercianţi, fiecare dintre ele fiind, la prima vedere cel puţin, exact ceea ce aveam nevoie dar nu ştiam incă.
            Potrivit unui studiu realizat de Asociaţia Europeana de Publicitate Interactivă, 85% dintre agentii economici europeni  au cheltuit mai mult pentru publicitatea online in 2009 față de 2008  ajungându-se astfel la  o creștere de 7,5% in 2010. Aşa se explica deci tendinţa tuturor agenţilor economici de a ne aduce produsele lor in casă pe calculatoarele noastre chiar cu riscul de a ne asfixia cu produsele lor.
            Există totuşi şi o metodă folosită înpublicitatea online pe care românii se pare ca o îndrăgesc şi anume concursurile online.


Cărţi, îmbrăcăminte, calculatoare, invitaţii la film , cosmetice şi multe altele putem caştiga participând la aceste concursuri şi promoţii online. Există chiar şi portaluri dedicate acesto jocuri ce pot fi consultate de cei ce doresc sa gaştige mai repede premiile dorite (www.konkurs.ro, www.concursuri-online.ro) . Regulile de participare la aceste concursuri sunt la fel de variate precum gama de produse oferite celor care vor castiga premiile. Fie ca trebuie sa completăm un chestionar sau sa trimitem un cod prin sms sau e-mail. Fie ca trebuie să cumpăram produse in valoare de o sumă minimă de pe site ul producătorului sau sa ascultăm o anumită emisiune radio pentru a afla un cod secret, scopul este acelaşi : de a atrage cât mai mulţi doritori in concurs şi de a promova produsele prin intermediul lor. Este cea mai ieftină metoda de promovare iar in aceste momente de criză economică este un element revigorator binevenit pentru orice agent economic.        



  Pentru a-şi fideliza participanţii, organizatorii acestor concursuri introduc reguli ce forţează intr-o oarecare masură publicul sa revină  zilnic sau chiar şi mai des pe site .Coduri zilnice, miniconcursuri de cultură generală, puncte de loialitate sau toate acestea combinate determina participanţii sa petreacă din ce in ce mai mult timp in faţa monitoarelor in speranţa unor câştiguri uşoare sau rapide.
            Ca noutate, în ajutorul comercianţilor, concursurile desfăşurate prin intermediul reţelei de socializare Facebook au început sa ia amploare.



Pentru a-şi fideliza participanţii, organizatorii acestor concursuri introduc reguli ce forţează intr-o oarecare masură publicul sa revină  zilnic sau chiar şi mai des pe site .Coduri zilnice, miniconcursuri de cultură generală, puncte de loialitate sau toate acestea combinate determina participanţii sa petreacă din ce in ce mai mult timp in faţa monitoarelor in speranţa unor câştiguri uşoare sau rapide.
            Ca noutate, în ajutorul comercianţilor, concursurile desfăşurate prin intermediul reţelei de socializare Facebook au început sa ia amploare. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu